Saturday, January 13, 2018

telekung Aleena

assalamualaikum...

kali ni nak post pasai telekung Aleena plak... telekung Aleena ni satu label ja dgn telekung Pasteleena... ada byk label di bawah Aleena nih...

1. Telekung Pasteleena
2. Telekung Aleena
3.Telekung Travel Roseleena
4. Telekung Traveleena Kids

tp post ni aku nak cita pasai telekung Aleena... masa aku bagi hadiah kat adik aku telekung Pasteleena, mak aku berkenan kat telekung tuh... tp dia kata dia nak putih, sbb dia kata nak pi masjid tak mau lah ketara sgt... so, dia amik lah sepasang, telekung Aleena nih..

pastuh ada sekali mak guna masa pi ngaji kat masjid... masa solat mak pakai telekung Aleena nih... pastuh siap ada org puji lagi kata cantiknya telekung... mak kata lah, selalu dia pakai telekung segak tara mana pun tak dak org tegur puji...

tak rugi kalau amik sepasang... kain pun tak jarang walaupun putih...mmg puas hati... 

kalau berminat boleh whatsapp http://aleenapasteleena.wasap.my...



















kalau berminat boleh ke FB  atau email sy...

No comments:

Post a Comment