Friday, November 2, 2012

SPM 2012....

SPM...???

masa bergerak sungguh pantas... huh, nasib baik tidak sepantas kilat... kalau tak mesti kita sentiasa ketinggalan... aku rasa macam baru je aku berleter dlm kelas, especially utk anak2 pelajar aku yg akan menduduki SPM 2012... 

tup tup, apa, SPM hari isnin nih..??? serasa macam lambat lagi tarikh 5 November 2012, waktu aku sebutkan tarikh tuh dalam kelas kimia pertama dulu... waktu aku menulis ni pun dah 2 November... oklah, takde lagi marah2, leteran2, latihan byk2, kelas2 tambahan dan apa2 lagi yg menyebabkan tension... 

aku, seperti yg anak2 pelajarku kenal tak pernah pun berkata manis dlm kelas, jarang memuji, mengutuk sgt byk, heheheheheee...  berapa ramai anak pelajar ku yg tension mendengar kata2 ku yg benar itu...??? agaknya mesti ramai... tp, adakah kata2 itu yg menjatuhkan korang...??? 

oopppssss... tulisan ini bukan untuk berleter.... apa yg nak di sampaikan ialah, 'Good Luck'... jgn lah sia2 kan usaha 2 thn di tingkatan 4 dan 5 dgn keputusan yg tak seberapa... ingat..!!! keputusan tuh bukan hak milik cikgu yg byk berleter ni yek... sbb cikgu ni dah amik SPM thn 1995 dulu yek... aku pun tak nak result korang, :-)...

apa yg terjadi sekali pun, marah macam mana pun, berleter setiap hari pun, bg latihan sampai nak termuntah pun, antara satu2nya harapan aku sebagai cikgu korang... semoga sentiasa berjaya terutamanya kepada calon SPM 2012... 

semoga nanti waktu amik keputusan pada tahun 2013 nanti, korang semua akan tersenyum sepanjang hari... 

No comments:

Post a Comment