Sunday, March 10, 2013

Hari Kecemerlangan SBP Zon Utara 2013...

selalunya, HKSBP Zon Utara mesti akan dibuat waktu cuti pertengahan MAC... aku sebenarnya sudah ingin menarik diri dari menjadi guru pengiring ke HKSBP thn ni sbb ada program yang sudah aku rancangkan masa cuti nanti... tp, agaknya, jodoh aku sbg guru pengiring itu masih kuat, tiba2 HKSBP dipercepatkan pada 7 - 10 Mac 2013...

kali ni tuan rumah HKSBP dekat je ngan IKUPS, walaupun berada di daerah berbeza... kami keluar dari sekolah pukul 2.30ptg, sbb nak bagi laluan utk pasukan hoki dulu... lepas antar pasukan hoki, kami teruskan perjalanan ke SAINA (SMS Pokok Sena), tuan rumah HKSBP 2013...

kami sampai pun dah dekat pukul 5ptg... pi pendaftaran, simpan beg, amik gambar, dah dekat pukul 5.30ptg... Mr Liew minta utk jumpa dgn pemain pukul 5.45ptg... aku minta diaorg pi jumpa dulu then pegi solat Asar... aku tak tunggu pun ptg tuh, sbb aku pun balik asrama utk solat Asar...

mlm tuh, macam biasa, taklimat bagi pengurus dan jurulatih bola keranjang... tak de isu yg menarik muncul... cuma pengurus pasukan STAR minta di awalkan perlawanan antara STAR dan IGOP... cuaca pun, terang alhamdullilah... insyaallah, perlawanan esok akan berjalan dgn lancar... 

kawasan SAINA ni sgt besar... jauh kami berjalan dari asrama nak ke blok akademik.... penat woooo... nasib baik, ada org nak tolong antarkan balik ke asrama lepas meeting tuh... 

tidolah, esok pagi ada game... hehehehee, macam aku yg main... 

No comments:

Post a Comment