Tuesday, March 6, 2012

orang dah kata, jangan...

hujan plak ptg2 nih... kebetulan, sakit mata dah tgk jawapan budak2 utk UT1... jom balik lah...

waktu jalan balik ke rumah, tgh azan asar kat surau sekolah... dalam hati, ingat nak balik basuh baju... nak pi SEMESTI lak hari khamis nih... tp, bila sampai umah, lepak atas katil, tiba2 terlelap....

tiba2 terkejut, terus terbangun dari tido... terus tgk kat jam... HAH, 18:53!!! jam aku, semua aku setkan ke sistem 24 jam... mmg panik gila, terpikir yg kelas aku pukul 7.30pg, alamak, dah lewat nih... dalam panik2 tuh, tiba2 aku terpikir, eeehhh, kalau 18:53 tuh maksudnya 6.53 ptg, bukan 6.53 pg... ya allah, aku baru sedar yg aku tertido tadi....

tulah, org dah pesan jgn suka tido lepas asar, nanti hilang kewarasan... kan, tak waras dah terkejut beruk macam tuh... nasib baik sekali sekala je, kalau tiap2 hari mmg hilang kewarasan sungguh....

No comments:

Post a Comment